Tøndeholdet

Velkomstbesked

Der er i øjeblikket ingen velkomstbesked tilgængelig for holdet

Jan Grüning
Jan Rene Hansen

Følg os på Facebook

Premium indhold
For at vise dette indhold skal klubben opgradere til Premium.

Kommmende aktiviteter

Der er i øjeblikket ingen fremtidige aktiviteter

Holdnyheder

Der er i øjeblikket ingen aktuelle nyheder

Trænere

Jan Grüning
Jan Rene Hansen

Gallerier

Der er i øjeblikket intet galleri tilgængeligt

Indmeldelse

Alle aktive spillere i Stenløse Boldklub skal være medlem af klubben og betale kontingent (undtaget er dog alle vores frivillige trænere og holdledere, som kan spille gratis på hold i klubben).

Indmeldelse kræver blot at i udfylder "Ny Spiller" formularen, efterfølgende modtager i et link til Holdsport, hvorfra der meldes til og fra træning, kampe og klubbens øvrige aktiviteter.

Melder du dit barn ind er det vigtigt at det er barnets personlinge informationer og din egen e-mail der oplyses.

OBS - som noget nyt kan alle klubbens kontingentbetalende medlemmer (og derved spilleberettigede spillere) nu ses under det enkelte holds side i undermenuen Spillere.

​Kontingentbetaling

Kontingentbetaling foregår udelukkende via online betaling med Dankort/Kreditkort og MobilPay på Holdsport.

Der vil være et betalingsvindue at finde under din spillerprofil, efter første kontingentopkrævning er udstedt.

Denne sendes per e-mail, der ligeledes indeholder et betalingslink.

Det er vigtigt at din profil løbende holdes opdateret, hvis du f.eks. skifter adresse, mail eller Dankort

Holdkontingent

Øvrige spørgsmål

Udmeldelse

Hvis du ønsker at melde dig ud af Stenløse boldklub, skal du skrive en mail med spillers navn, adresse, alder og hold til nedenstående mail.

Hvis du har øvrige spørgsmål, kan du altid udfylde kontaktformularen.

250,00 kr. pr. sæson