Medlemsskab

Kontingent

Alle aktive spillere i Stenløse Boldklub skal være medlem af klubben og betale kontingent (undtaget er dog alle vores frivillige trænere og holdledere, som kan spille gratis på hold i klubben).

Alle nye medlemmer skal oprette sig med en profil i klubbens medlemssystem som er holdsport.

Det gør man ved at vælge sit hold i holdoversigten på forsiden -> tilmelding. Her udfylder man en formular med alle de relevante oplysninger. KUN 1 profil pr. medlem.

Når du har udfyldt formularen nedenfor vil der tilgå en besked til den kontingent ansvarlige.

Du vil modtage besked pr. mail når tilmeldingen er accepteret.

I mailen er der et link hvor vi ønsker du bekræfter dit medlemsskab.

Det er vigtigt at din profil løbende holdes opdateret, hvis du f.eks. skifter adresse, mail.

Udmeldelse:

Hvis du ønsker at melde dig ud af Stenløse boldklub skal du skrive en mail til kontingent@stenloese-bk.dk.

Du vil modtage en bekræftelse, så snart medlemmet er udmeldt i vores system.

Udmeldelse af klubben skal ske senest 1. januar eller 1. juli.

Sker udmeldelsen 14 dage efter at medlemmet har betalt vil medlemmet blive opkrævet 100 kr. i administrationsgebyr.

Hvis udmeldelsen sker efter 15. februar eller 15. juli, og medlemmet har betalt, vil pengene for den pågældende sæson ikke blive refunderet.