Stenløse BK U16 - årg. 2008

Velkomstbesked

Velkommen til Stenløse Boldklubs bedste ungdomshold - årgang 2008. Vi er en stor gruppe (pt 45) drenge fra årgang 2008, der træner to-tre gange om ugen - mandag kl. 17.45-20.00, torsdag 17:45-19:00, og spiller kampe i weekenderne. Vi spiller lige nu i Mesterrækken, række 3, og række 4. Det er ambitionen at alle holdene skal spille med i top 3-5 i deres respektive turneringer. Vi har primært fokus på teknisk træning, boldomgang og sammenspil og fysisk udholdenhed (løbetræning). Vi træner fokuseret, men sørger for, at vi også har det sjovt undervejs. Vi har et fantastisk sammenhold (klubbens motto ”sammenhold giver styrke” vægter højt) og et stærkt kammeratskab, på tværs af holdene, som vægter mindst lige så meget som det sportslige. Vi har været en tur i Italien i uge 42, ligesom vi deltog i Vilbjerg Cup i sommers. Derudover forsøger vi altid at arrangere 2-3 sociale aktiviteter i løbet af sæsonen, ligesom vi tilbyder fælles spisning og hygge ved udvalgte lejligheder. Hos os er der plads til alle, uanset hvor længe man har spillet og hvor øvet man er. Så kom endelige ned og få et par prøvetræninger og se om det er noget for dig. Vi er et team på 4 trænere (og en række frivillige forældre), der elsker fodbold og derfor gerne vil dele vores glæde og erfaring med drengene. Som udgangspunkt er vi altid 2 trænere til hvert hold til hver træning, så vi kan hjælpe og coache drenge individuelt og på holdet. Nye spillere er MEGET velkomne, og hele holdet står klar med åbne arme. Kontakt en af trænerne så du kan komme ned og prøvetræne hos os. Venlig hilsen Steven Kierkegaard (Tlf. 4053 1449) Jesper Veit (Tlf. 3078 0624) Lars N Hansen (Tlf. 2082 0082) Henrik Andreasen (Tlf. 2226 4161)

Profiler

Jesper Veit
Steven Kirkegaard

Kommmende aktiviteter

Søn
Forårsturneringen (Hold 2) Stenløse BK vs. Måløv BK
Stenløse Boldklub - Kunstgræsbanen
Søn
Forårsturneringen (Hold 1) Stenløse BK vs. Himmelev-Veddelev BK
Stenløse Boldklub - Kunstgræsbanen
Tir
Træning
Kunsten Stenløse Boldklub
Maj
Målmandstræning U16
Stenløse Boldklub

Holdnyheder

Der er i øjeblikket ingen aktuelle nyheder

Trænere

Jesper Veit
Steven Kirkegaard

Gallerier

Der er i øjeblikket intet galleri tilgængeligt

Indmeldelse

Alle aktive spillere i Stenløse Boldklub skal være medlem af klubben og betale kontingent (undtaget er dog alle vores frivillige trænere og holdledere, som kan spille gratis på hold i klubben).

Indmeldelse kræver blot at i udfylder "Ny Spiller" formularen, efterfølgende modtager i et link til Holdsport, hvorfra der meldes til og fra træning, kampe og klubbens øvrige aktiviteter.

Melder du dit barn ind er det vigtigt at det er barnets personlinge informationer og din egen e-mail der oplyses.

OBS - som noget nyt kan alle klubbens kontingentbetalende medlemmer (og derved spilleberettigede spillere) nu ses under det enkelte holds side i undermenuen Spillere.

​Kontingentbetaling

Kontingentbetaling foregår udelukkende via online betaling med Dankort/Kreditkort og MobilPay på Holdsport.

Der vil være et betalingsvindue at finde under din spillerprofil, efter første kontingentopkrævning er udstedt.

Denne sendes per e-mail, der ligeledes indeholder et betalingslink.

Det er vigtigt at din profil løbende holdes opdateret, hvis du f.eks. skifter adresse, mail eller Dankort

Holdkontingent

Øvrige spørgsmål

Udmeldelse

Hvis du ønsker at melde dig ud af Stenløse boldklub, skal du skrive en mail med spillers navn, adresse, alder og hold til nedenstående mail.

Hvis du har øvrige spørgsmål, kan du altid udfylde kontaktformularen.

700,00 kr. 1. feb